Belysning ute på framsidan, bara snön som fattas...
Köksfönstret med ljusstake och vita julstjärnor
Ljusstaken är flera år gammal, men still going strong
Idag köpte jag tulpaner, stod ett tag och valde mellan de röda och de vita, men de röda vann till slut. Annars är jag mest förtjust i vita julblommor
Jag knåpade ihop egna ljusmanchetter av små silverkulor, lite kitch behövs till jul
Arrangemanget vid soffbordet med vita rosor, två bita hyacinter, två vita ljus, en grankvist och en glasburk med silverjulkulor
Är så nöjd med årets gran, köpte en riktig fast vi har en plastgran i förrådet
Barnens och hundarnas strumpor är upphängda
Nu ser vi fram emot ett par lugna sköna dagar med god mat och trevligt sällskap!