onsdag 17 augusti 2011

Blivande frukosthörna...

Jag har en hörna på baksidan som för en borttynande tillvaro. Det har varit en rabatt här från början men då det blev en invasion av kirskål lade jag igen den med singel. Nu har jag kommit på att det är morgonsol här och att det med stolpar och växtstöd kan bli en mysig liten sittplats här. Jag får nog kapa syrenen lite i sidled för att få upp en lite rundad "vägg" mot grannen.


Grannen ska ta ner träden som står vid gränsen och då blir det lite väl öppet där, ett litet växtstöd som inramning blir nog bra där.

Det är inte så mycket som blommar nu, men den mörka solrosen har slagit ut

Den vita malvan blommar fortfarande


Här en bild på godingen Kelly som växer för varje dag :)


Nu har jag jobbat i tre dagar, de två första arbetsdagarna tillbringades på en färja till Åland och idag har vi varit på den ordinarie arbetsplatsen. Det är roligt att vara tillbaka på arbetet, nu är det mest möten och planering inför skolstarten på tisdag.



1 kommentar:

  1. Det blir ju en jättemysig plats! Jag har också fått kirskål i trädgården. Så jobbigt.

    Vilken fin bild på Kelly!

    Ha det så bra!
    Agneta

    SvaraRadera