Idag kom pumpen som jag beställde från www.solsmart.se, en jättesmidig liten pump som passade bra i min balja. Solfångare är aldrig vackra skapelser men denna kan jag leva med i stenrundeln :)
Idag började det ske saker med vår altan, äntligen !!! En hel del stolpar är uppe och jag har grundmålat nästan alla, bra jobbat herr Y, och tack för idag :)
Tusen Trädgårdar
-
Här har jag återigen fallit för frestelsen och anmält vår lilla trädgård
till Tusen Trädgårdar så gissa vad jag håller på med under dagarna. Jo,
klipper bo...
2 dagar sedan



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar