Hade planerat för en heldag i trädgården, men vi vaknade av att det dånade utanför fönstret. Vinden var i det kraftigaste laget så trädgårdsdagen uteblev. Stockrosen, klematisen och svartögat får vänta till i morgon på att komma i jord :)
En ny diskmaskin skulle inhandlas idag, den vi bestämde oss för fanns tyvärr inte inne, så det får oxå vänta tills imorgon...
Det har alltså inte hänt så mycket här idag, barnen har lekt med kompisar och haft en bra första sommalovsdag, tvätten har blivit vikt och jag har ringt och gratulerat min kusin Tanja i Helsingfors som fyller 40 idag, ett stort grattis!
Tusen Trädgårdar
-
Här har jag återigen fallit för frestelsen och anmält vår lilla trädgård
till Tusen Trädgårdar så gissa vad jag håller på med under dagarna. Jo,
klipper bo...
2 dagar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar