fredag 6 januari 2012

Besök i Askersund

Efter att vi ägnat en stor del av natten till att kolla på JVM i hockey och sedan sovit en stund for vi till Askersund för att besöka goda vännerna L, O J o A och deras fina hund Julia. Jag glömde så klart kameran... och både maken och dottern som har tekniken i sina telefoner glömde att ta kort. Detta kan jag dock se som positivt ; vi umgicks och samtalade under tiden vi var där :)


Detta kort är från i somras då vi fick besök från dem, nu har Kelly vuxit i upp till halva Julia i alla fall...men den skillnaden kommer dock att bestå..


Det är så kul att se att Kelly fungerar bra med andra hundar och är social, cool och nyfiken på ett sunt sätt. Vår förra hund hade vissa attitydproblem och var svår att ta med i andra sammanhang än den familjära. Jag lånar ut Kelly på tisdagar och torsdagar till M. som tar med henne på fm.promenad med flera andra hundar och det märks så väl efter bara några gånger att Kelly är van att bemöta och vara tillsammans med andra hundar.Jag fick i torsdags tid att följa med på en av dessa promenader och det var så kul att se Kelly tillsammans med de andra hundarna, Tack M!

2 kommentarer:

  1. Om hundar kan jag inget alls men angående din fråga om hur jag kan minnas varifrån jag fått mina växter - de finns i en excelfil :-))
    Trevlig helg
    Birgitta

    SvaraRadera
  2. Vilken bra idé, jag tror alltid att jag ska komma ihåg namn på växter och vilka vänner jag fått dem från...borde nog börja att anteckna eftersom jag allt som oftast glömmer både och :)

    SvaraRadera