lördag 14 januari 2012

Skön lördag

Dottern och maken har varit i Göteborg, där dottern spelat GP-pucken med Västgöta-Tjejerna. De vann alla matcher utom en och är nu i final som spelas den 5e Februari. Grattis Amanda!


Jag och sonen åkte till Skövde med vännen M. Där inhandlade jag en jacka och ett par kängor till mig själv. Min andra jacka har hängt med i flera år så nu var det dags för en nyinvestering, likaså med kängorna.



Väl hemma tog Kelly och jag en långpromenad och väl hemma igen la sig Kelly i puffen och drog lammfällen över sig :)

Hon är så go, vår lilla Kelly!

Det finns inte mycket som slår en bukett med frasiga tulpaner den här årstiden. Det är härligt med alla underbara färger och modeller av tulpaner som signalerar att vi år på väg mot våren.


Men även mina amaryllis bländar fortfarande med fantastisk blomning

Här den mörkt röda

och här den vita
Imorgon hoppas jag på solsken och vindstilla för en härlig långpromenad med hunden
Hoppet är ju det sista som överger människan sägs det ju :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar