måndag 2 juni 2014

Fantastiskt!

Min lilla citrus som jag fick förra året blommar!!! Jag har förvarat den inne i tvättstugan över vintern och var säker på att den inte skulle blomma i år
Men det gör den :) inte mycket men jag är alltid nöjd med det lilla 
Den blå bergsvallmon är på G 
Den vita klematisen blommar så fint
Jag njuter 
När maken och jag firade våra födelsedagar gav svärföräldrarna oss en björnbärsplanta
Jag satte den vid uthuset, runt hörnet från vinddruvan, som vi också fått av svärföräldrarna 
Det blommar så fint vid stenarna
Vädret är helt underbart nu. Jag sände in mina två sista examinationsuppgifter för denna terminen igår och känner att livet är lite lättare att leva just nu. Nu kan jag lägga krut på att ta hand om hundarna och trädgården :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar