Helgen har ägnats åt till att skruva ihop badrumsinredning. Det är så spännande att se badrummet växa fram och se om det konkret stämmer med det som planerats. Badrumsinredningen har stått i garaget sedan september förra året så minnet var inte helt funktionellt. Imorgon kommer rörmokaren och elektrikern och slutför arbetet, om allt går som det ska så kan ångbastun invigas på kvällen :)
Tusen Trädgårdar
-
Här har jag återigen fallit för frestelsen och anmält vår lilla trädgård
till Tusen Trädgårdar så gissa vad jag håller på med under dagarna. Jo,
klipper bo...
2 dagar sedan
Vad kul att få se badrummet med möbler. Vilken fin blogg du har!
SvaraRadera