...ja då menar jag inte vår, utan golfbanans. Idag var min premiärdag på golfkursen. Det ska bli intressant att se om det går att bli en golfare även om man som jag är född helt utan bollsinne. Annars kan jag ju alltid ha naturen och promenaden att se fram emot :)
Tusen Trädgårdar
-
Här har jag återigen fallit för frestelsen och anmält vår lilla trädgård
till Tusen Trädgårdar så gissa vad jag håller på med under dagarna. Jo,
klipper bo...
2 dagar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar