fredag 24 september 2010

Höst...

...veckorna går och mycket händer. Fast inte med trädgården dock :(
Denna veckan har dottern opererats i foten och vi tillbringade en natt på sjukhuset, hon är så duktig och stark!
Arbetet flyter på med glädje och hektisk frenesi :)Jag hade vid skolstarten en uppfattning om att jag snart skulle "komma i kapp", men det har jag lagt ner nu. Det är näsan över ytan- pedagogik som gäller! Jag kan ha planerat en fantastisk lektion(enligt mig själv) som vid genomförandets slut har övergått till något helt annat, som krävts för tillfället. Det kan handla om händelser på rasten, nyheter i media och övrig viktig information som behöver behandlas. Det kan sluta i vad som helst,(nästan).Mitt arbete är så intressant och roligt!
Fasaden på huset är inte ordnad än, vi får se vad vi hinner med i helgen. Det är skörd- och kulturfest i kommunen. Vilket innebär besök på trevliga ställen under morgondagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar