Två dagar efter trädfällningen då både jag och maken arbetat ser det ut på detta fina sätt på baksidan. Min fina svärfar har varit här och klippt, kapat, rensat och organiserat, han är guld värd! I söndags då vi avslutade trädgårdsarbetet var det ris och träd överallt :) och nu är det på god väg att vara slutfört, förutom allt arbete med att yxa upp veden...
Tusen Trädgårdar
-
Här har jag återigen fallit för frestelsen och anmält vår lilla trädgård
till Tusen Trädgårdar så gissa vad jag håller på med under dagarna. Jo,
klipper bo...
2 dagar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar