fredag 10 december 2010

Helg igen!

Idag slutade jag tidigt och hann sticka ut kameran i trädgården i dagsljus. Odllingshörnan är inbäddad och täck i snö. Det ser vilsamt ut.


På framsidan är möblerna kvar i väntan på en kopp kaffe i solsken...
då får vi nog skotta lite :)


En av mina favoritintressen är att studera fåglar, så självklart har jag fågelmatare som jag kan se från köksfönstret. Jag bjuder fåglarna på solrosfrön, talgbollar och jordnötter. Många fåglar kommer men jag har inte träffat på någon domherre än... den som väntar på något gott väntar aldrig för länge...


Detta är en närstudie på en av de mindre istapparna vid garagetaket...


Framsidan av huset i vinterskrud!
När jag fotade huset förra vintern trodde jag att de vinterbilderna det var foton som jag inte skulle kunna återfota på länge...så fel man kan ha...:)


Trevlig helg!!
..
\_/




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar