onsdag 8 december 2010

Postleverans

Idag kom väskan som jag beställt från
Moa´s lovely things!
Det är en fantastiskt söt aftonväska och jag längtar till nyårsafton då jag ska ha den, då vi är bjudna till Herr och Fru F!


Jag hann inte med dagsljuset idag heller...
men jag hann dock med en hel del andra saker på att göra listan... ;)
(den listan en viss förmåga att aldrig ta slut...)
På väg ut till bilen hann jag ändå fota en stor istappssamling vid garagetaket.

Nu är det ganska hektiskt på jobbet. Mitt vikariat slutar den 21a och då ska alla papper och övriga handlingar vara klara så att den ordinarie läraren inte behöver återkomma till ett kaos(vilket jag har en förmåga att skapa omkring mig, jag har dock ordning i mitt kaos...ibland i alla fall...)
Sedan får jag jullov fram till den 10e januari då mitt nya vikariat på en annan skola börjar. Det vikariatet sträcker sig sedan till skolavslutningen och sommarlovet. Det känns skönt, spännande och inspirerande!
Jag kommer att sakna mina nuvarande elever, men viss saker kan man tyvärr inte råda över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar