lördag 11 juni 2011

Student!

J har tagit studenten! Ett stort Grattis! Vi har följt dig hela ditt liv och du har utvecklats till en fantastisk ansvarstagande ung kvinna! det var en stor ära att få vara med på din student!!!


Här har sonen fotat hunden Julia, L och J...
och här tror lilla Julia att hon är en knähund..,

här är J´s student tårta

efter studentkalaset badade mina barn i lilla poolen, här ett hopp ner från stolen...

I dag har jag fotograferat växter i trädgården,

fantastiska dagliljor...


underbara irisar...


På sidan av huset är min Flamentans på väg att slå ut


här i närbild...

Lördagskvällen inleddes med en trädgårdstidning och ett glas apertiff...




här är mina fina rostiga krukor från ven, en med en mörk potatisplanta och en med en svart viol, de är så vackra

jag har en fallenhet för svarta växter i år, det är intressant hur det kan ändras från år till år... :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar