söndag 29 maj 2011

Dottern dokumenterar

Jag har varit rätt orörlig sedan jag skadade foten och har inte varit ute i trädgården mycket. Jag har nog gått lite snett för ny har jag ont i ryggen också...

Dottern var ute på baksidan och då bad jag henne ta lite kort på växterna. Det är lite kul att se vad hon tycker är intressant att fotografera.


Här har hon fotat en vallmoknopp


Här är chokladblomman som jag fick av vännen M. när jag fyllde år



Syrenen blommar fortfarande

Lupinen slår snart ut


Här har dottern fotat den vita syrenen, den ska jag försöka att flytta efter blomningen. Den ska bilda häck mot grannen på baksidan.


dagliljan är full med knopp och slår nog ut snart


Vi hade kalas för dottern och maken och mig i fredags. Maken och jag fick då en änglatrumpet av svågern och svägerskan. Vi har inte haft någon änglatrumpet förut så det var kul att få en, jag hoppas att jag kan vinterförvara den bra.



Dottern tog väldigt bra kort, kul att gå igenom korten och se vad hon fastnat för :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar