Nu är vår lilla goding hemma! Hemresan gick jättebra, vi stannade på halva vägen för att äta lunch och då vaknade Kelly och fick gå ut och kissa. Resten av vägen hem sov hon i dottern knä. Väl hemkommen sprang hon runt i trädgården. Hon vågade bara utforska en liten del nära altanen. Hon hittade även en skön plats i skuggan att vila på.
Tusen Trädgårdar
-
Här har jag återigen fallit för frestelsen och anmält vår lilla trädgård
till Tusen Trädgårdar så gissa vad jag håller på med under dagarna. Jo,
klipper bo...
2 dagar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar