onsdag 6 juli 2011

Vår lilla Kelly gillar att vara i centrum och bli omhuldad, de få timmar på dygnet hon är vaken ;)


Mitt i all aktivitet slänger hon sig ner och sover, nu har hon funnit några bra platser i skugga som ger god vila. Altanen är bra då solen gassar som mest, då ligger Kelly som en liten säl :)
sen är det full fart igen, men att bli klappad är ju alltid skönt...

Jag har planterat en fin växt (lappen är tyvärr borta) jag tror det är någon slags vädd, men kan ha fel. Den står i framkant i rabatten i martinihörnan. Det enda kruxet är att den är drygt två meter hög...lite fel i planteringen där tror jag... :) Men vacker är den i alla fall.

här den outslagna knoppen


På förmiddagen spikade maken och jag spalje, här är en sektion klar.


Det blir tre olika sorters "plank" brevid varandra, men när allt trä är grått blir det nog fint. (Köpt helplank, flätat plant och byggd spalje)

och så en liten trött familjemedlem :)

Imorgon blir förhoppningsvis en del till av spaljen klar. Vi tar en del i taget och så tar vi lite semester där emellan, det är välbehövligt.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar