Även om inte solen sken idag så var det fantastiskt skönt att vara ute och jobba i trädgården. När jag räfsat undan lite löv från i höstas så såg jag att det äntligen är knoppar på julrosen. Den har inte blommat tidigare så det ska bli spännande att följa den i vår.
Tusen Trädgårdar
-
Här har jag återigen fallit för frestelsen och anmält vår lilla trädgård
till Tusen Trädgårdar så gissa vad jag håller på med under dagarna. Jo,
klipper bo...
2 dagar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar