Det blev lite växter inköpta på dagens mässa, en vit fritillaria, en svart viol och tre lökar som ska gro och utvecklas till svart lilja. På vägen hem stannade vi på Ikea och där inhandlade jag en buxbom.
Tusen Trädgårdar
-
Här har jag återigen fallit för frestelsen och anmält vår lilla trädgård
till Tusen Trädgårdar så gissa vad jag håller på med under dagarna. Jo,
klipper bo...
2 dagar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar