fredag 21 maj 2010

Fredagsmys

Efter arbetet var det klippning av håret för dottern, hon var inte nöjd efteråt (luggen blev för kort tyckte hon, vi tyckte hon var fantastiskt fin eftersom vi såg hela hennes ansikte!),matinköp med mamma och andra ärenden. När jag väl kom hem var maken äntligen hemkommen från affärsresan. Det blev tacos till middag idag med dotterns goda guacamole!
Trädgården har jag inte ens hunnit ut i idag, men som sonen säger - Nu är vi lediga! (det är hans kommentar varje fredag efter fritids :) då hinner vi säker ut imorgon. Det händer så mycket i rabatterna nu, något nytt blomma varje gång man går ut! Men hinner jag inte med det i år så kanske jag gör det nästa år... :) Det har varit regn idag, vilket är bra eftersom jag planterade nya växter i går. Temperaturen har varit väldigt skön, ca; 20 grader under dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar