Idag har jag inte hunnit ut i trädgården. Arbetade till 17 och därefter var det hämtning av sonen, matinköp, både till oss och katten, hämtning av dottern på golfträningen och hem för matlagning. Barnen kom i säng efter åtta och efter det försökte jag plocka iordning på saker och ting inne. Hade tänk att hinna ut till sitthörnan, även kallad martinihörnan (eller dricka och martinihörnan som dottern kallar den) och vårstäda, men det får bli en annan dag.
Tusen Trädgårdar
-
Här har jag återigen fallit för frestelsen och anmält vår lilla trädgård
till Tusen Trädgårdar så gissa vad jag håller på med under dagarna. Jo,
klipper bo...
2 dagar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar